Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marlies - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marlies - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis alleen. Ik vertrek 23 januari vanuit Schiphol naar Sydney. Hierbij maken we een stop over in Bangkok van 24 uur. In Australië ga ik backpacken en start met een groep. Met deze groep vlieg ik samen, heb ik de stop over in Bangkok en hebben we 3 nachten in een wake up hostel samen. Na deze paar dagen gaat iedereen zijn eigen weg volgen. Mijn plan is om zoveel mogelijk te zien en te doen, maar zeker niet over haast. Ik ga er van genieten en zullen daar wel zien wat ik allemaal tegen kom!

25 April 2016

21 Februari 2016

Diving, Great Barrier Reef
Marlies

Hallo allemaal. Vanaf 23 januari vertrek in naar Australië voor 3,5 maand, tot zover geplant is nu:) Wanneer ik in Australië ben wil ik jullie graag af en toe een up date geven hoe het daar is, wat ik allemaal uitspook en wil ik graag mijn meegemaakte verhalen met jullie delen. Dus als je het leuk vind volg mijn blog. Liefs, Marlies