Van Cairns naar Airly beach - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marlies - WaarBenJij.nu Van Cairns naar Airly beach - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marlies - WaarBenJij.nu

Van Cairns naar Airly beach

Blijf op de hoogte en volg Marlies

25 Februari 2016 | Australië, Melbourne

Hello hello,

Daar zitten we dan weer in de bus voor 10 uur….. Maar dan zijn we wel in Airly beach. En in aily beach zijn weer vrienden die we in Sydney ontmoet hebben. Kijken er dus heel erg naar uit om daar te zijn. Maar eerste de bus reis over leven.
Maandag avond kwam ik terug van het duiken, natuurlijk bek af dus even m'n rust genomen tot dat elli ook weer terug was. Ondertussen was onze kamer indeling nog niet veel veranderd en was er dus een leuk groepje ontstaan. Vandaag was wel de laatste avond van iemand dus hebben die avond gedag moeten zeggen. Maar bleef toch een top avond;)
Helaas had ik na het duiken steeds weer water in men oren en ging dit er niet uit, dus een gezellig bezoek bij de dokter gehad. Alles gelukkig toch goed. Vandaag was het ook de laatste dag dat Matthew er bij was, onze gezellige muziek makende amerikaan. Dus dan word het tijd voor een echte meidefilm waar we met z'n drieën naar toe zij gegaan. Afsluitend met een drankje. Omdat we toch aan de andere kant van de wereld zitten leek het ons ook leuk om is een ander kleurtje in ons haar te doen. Was weer een heerlijke avond dus.
A.s. zaterdag gaan we op tour met de whitsundays. Drie dagen op een boot langs allemaal prachtige stranden. De foto's zullen nog wel volgen!!

Byebye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

Hallo allemaal. Vanaf 23 januari vertrek in naar Australië voor 3,5 maand, tot zover geplant is nu:) Wanneer ik in Australië ben wil ik jullie graag af en toe een up date geven hoe het daar is, wat ik allemaal uitspook en wil ik graag mijn meegemaakte verhalen met jullie delen. Dus als je het leuk vind volg mijn blog. Liefs, Marlies

Actief sinds 06 Jan. 2016
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 3578

Voorgaande reizen:

23 Januari 2016 - 02 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: