Australien day - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marlies - WaarBenJij.nu Australien day - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marlies - WaarBenJij.nu

Australien day

Blijf op de hoogte en volg Marlies

28 Januari 2016 | Australië, Sydney

Hoihoi,
We zijn aan gekomen in Sydney, jeeej!!!
Zitten in 'het' hostel van Sydney, WAKE UP hostel. Liggen gezellig met 6 man op een kamer. Maar het mooiste van deze dag was dat het Australien day was. Groot feest in de stad en genoten van een groot vuurwerk spektakel. We hebben het opera house bezocht, zeker een mooi gebouw.
Het weer is hier natuurlijk ook heerlijk in de zon. Helaas hebben de mooie witte melkflessen dit ook gemerkt, vooral als je vergeet sommige delen in te smeren zoals je voeten!
Maar zoals we dan hier zeggen, No worries!!!!

Het is soms lastig om mijn blog goed bij te houden, ik ga het zo vaak mogelijk doen maar dan moeten we natuurlijk wel internet hebben en dat hebben we niet altijd even goed, maar alles komt van zelf.

No worries and see you later!!

  • 28 Januari 2016 - 12:59

    Maddy:

    Heerlijk genieten Marlies!! Geweldig om 'n beetje mee te gluren met jou.

    Liefs,

    Maddy

  • 28 Januari 2016 - 13:40

    Inge:

    Ja lap, dag 1 en ik ben al jaloers

  • 30 Januari 2016 - 23:48

    Leo:

    Ziet er goed uit. Houd je haaks en geniet ervan.

  • 03 Februari 2016 - 19:15

    Hanny:

    Hoi Marlies,
    Het klinkt allemaal erg leuk. Veel plezier. Groetjes Hanny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

Hallo allemaal. Vanaf 23 januari vertrek in naar Australië voor 3,5 maand, tot zover geplant is nu:) Wanneer ik in Australië ben wil ik jullie graag af en toe een up date geven hoe het daar is, wat ik allemaal uitspook en wil ik graag mijn meegemaakte verhalen met jullie delen. Dus als je het leuk vind volg mijn blog. Liefs, Marlies

Actief sinds 06 Jan. 2016
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 3581

Voorgaande reizen:

23 Januari 2016 - 02 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: