Laatste week sydney - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marlies - WaarBenJij.nu Laatste week sydney - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marlies - WaarBenJij.nu

Laatste week sydney

Blijf op de hoogte en volg Marlies

25 April 2016 | Australië, Melbourne

Hoihoi,
Terug in Sydney beland. Er fijn om hier weer te zijn maar ook weer raar. Laatste stad waar ik zal zijn in Australië. Omdat ik super toffe mensen heb leren kennen op Tassie ben ik met hun mee gegaan naar Coogee. Ik dacht ik even voor 3 dagen een lekker goedkoop hostel te boeken, en dat was gelukt. Vervolge wel was dat als je een douche wilde nemen je deze met minimaal 5 kakkerlakken moest delen. Nu zit ik weer lekker dichterbij het CBD van Sydney in een super fijn hostel. Ook kende ik hier al wat mensen, altijd fijn.
Nu vandaag is toch echt mijn laatste week begonnen, volgende week zit ik al in het vliegtuig en ben ik bijna thuis. Krijg er al een kriebel gevoel van in m'n buik als ik er aan denk. Gevoel van blijheid, maar ook verdriet. al kijk ik er met de dag meer naar uit om naar huis te gaan!! Hier in Sydney is er nog niet heel veel bijzonders gebeurd, maar wel weer gezellig andere mensen gezien!!

Tot volgende week allemaal!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

Hallo allemaal. Vanaf 23 januari vertrek in naar Australië voor 3,5 maand, tot zover geplant is nu:) Wanneer ik in Australië ben wil ik jullie graag af en toe een up date geven hoe het daar is, wat ik allemaal uitspook en wil ik graag mijn meegemaakte verhalen met jullie delen. Dus als je het leuk vind volg mijn blog. Liefs, Marlies

Actief sinds 06 Jan. 2016
Verslag gelezen: 971
Totaal aantal bezoekers 3563

Voorgaande reizen:

23 Januari 2016 - 02 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: