Surfcamp#2 - Reisverslag uit Seven Mile Beach, Australië van Marlies - WaarBenJij.nu Surfcamp#2 - Reisverslag uit Seven Mile Beach, Australië van Marlies - WaarBenJij.nu

Surfcamp#2

Blijf op de hoogte en volg Marlies

02 Februari 2016 | Australië, Seven Mile Beach

Haay,

De dag begon al heerlijk, lekker vroeg het bed uit en mochten we vroeg onze heerlijk natte koude wetsuits aan trekken. Snel op het strand was dit weer goed gemaakt. Snel het water ingegaan en onze echte eerste surf les was van start gegaan. Na een paar golven pakken en alleen op m'n buik liggen begon het al te lukken om te gaan staan. Steeds vaker lukte het om te gaan staan en te blijven staan, super gaaf was het. En na een goede les surfen hoort een goede lunch met hamburgers van de barby(BBQ). De tweede les in de middag was al een stuk zwaarder maar met veel meer en grotere golven, heel gaaf. Op ten duur ging het zo goed dat bijna iedere golf die ik kon pakken ik al kon blijven staan. Vervolgens kwam er zoon echte stereotype oude surfer langs en nam me mee verder dieper in het water waar grotere golven waren. De beste golf die ik vandaag gepakt hebt.
Om de dag nog goed af te sluiten zijn we lekker naar het strand gegaan. Heldere lucht, prachtige sterren. Jammer genoeg kan ik niet uitleggen in woorden hoe mooi dit uitzicht was, maar het was prachtig. Nog nooit in m'n leven zoon mooie heldere sterren lucht gezien, echt genoten.
We gaan snel ons bed in om morgen weer te genieten van een heerlijke surf dag!!

Byebye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

Hallo allemaal. Vanaf 23 januari vertrek in naar Australië voor 3,5 maand, tot zover geplant is nu:) Wanneer ik in Australië ben wil ik jullie graag af en toe een up date geven hoe het daar is, wat ik allemaal uitspook en wil ik graag mijn meegemaakte verhalen met jullie delen. Dus als je het leuk vind volg mijn blog. Liefs, Marlies

Actief sinds 06 Jan. 2016
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 3566

Voorgaande reizen:

23 Januari 2016 - 02 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: