Surfcamp!!!! - Reisverslag uit Seven Mile Beach, Australië van Marlies - WaarBenJij.nu Surfcamp!!!! - Reisverslag uit Seven Mile Beach, Australië van Marlies - WaarBenJij.nu

Surfcamp!!!!

Blijf op de hoogte en volg Marlies

01 Februari 2016 | Australië, Seven Mile Beach

Maandag 1-2-16 22:26

Hoihoi,

Vandaag aangekomen op surfkamp, maar gisteren zijn we lekker naar Manly beatch geweest. Om hier te komen een hele reis met de farry, nee hoor heerlijk een kort stukje over het water met de farry. Heerlijk strand, jammer genoeg was het niet toegestaan om te gaan zwemmen vanwege de sterke stroming in de zee. Wel werd het steeds later en later en kwam een lekker biertje goed te pas. Heerlijk genoten toen we als een van de laatste nog lekker op het strand beleven tot het donker werd.
De dag erna natuurlijk vroeg uit te veren om op pad te gaan naar surfkamp. Eenmaal aangekomen op surfkamp(geen idee waar, maar zoon 2 uur reizen van Sydney) stroomde het van de regen. We zijn als nog gestart met onze eerste surf les. Helaas moesten we stoppen vanwege het onweer dat erg dichtbij kwam. Maar morgen een nieuwe dag en dus nieuwe kansen, No worries!! Wel is het gewoon erg gezellig om hier te zijn op kamp met een groep holladers en een aantal anderen die zich er tussen mengen. Heerlijk kletsen, biertje en anders een lekker kop thee! EN wat een heerlijk eten hier, eindelijk weer even eten zoveel je wilt zonder na te denken over de kosten, Jammie!!

Houdoe en tot de volgende keer!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

Hallo allemaal. Vanaf 23 januari vertrek in naar Australië voor 3,5 maand, tot zover geplant is nu:) Wanneer ik in Australië ben wil ik jullie graag af en toe een up date geven hoe het daar is, wat ik allemaal uitspook en wil ik graag mijn meegemaakte verhalen met jullie delen. Dus als je het leuk vind volg mijn blog. Liefs, Marlies

Actief sinds 06 Jan. 2016
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 3579

Voorgaande reizen:

23 Januari 2016 - 02 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: