Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marlies - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marlies - WaarBenJij.nu

Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Marlies

07 Februari 2016 | Australië, Melbourne

oihoi,

Vandaag aangekomen met de nachtbus in Melbourne, maar voordat ik daar verder over vertel, heb ik een erg leuke week gehad op surf kamp. We hebben 8 lessen van 2 uur gehad, en ja hoor het lukt om te staan!! JOEHOEE!! Echt een super gave ervaring. Naast het surfen was het natuurlijk ook gewoon erg gezellig. Als het weer de mogelijkheid gaf gingen we bijna met iedereen naar het strand om nog even een biertje te drinken op het strand.
Het is dus een echte aanrader om naar dit surfkamp te gaan als je in Sydney bent!!!
Maar nu zitten we in Melbourne, we zouden met een 'slaap/nacht' bus reizen, dus ik kon echt wel slapen…..not. Kwamen om 7 uur in de ochtend aan in Melbourne en snel opzoek gegaan naar ons hostel. Maar nu ben ik wel in Melbourne maar de groep waar ik mijn reis mee gestart heb is jammer genoeg niet bij elkaar gebleven. Vanaf zaterdag avond is iedereen zijn eigen weg gegaan. Maar wees maar niet bang, ik ben niet alleen in Melbourne, in de straten van Sydney zijn Nederlanders vaak goed te herkennen en zo ook snel contact gelegd met nieuwe mensen. Nou zoals je al kan raden mijn reis maatje voor nu heb ik ook zo ontmoet. Vandaag hebben we gekeken wat voor activiteiten we allemaal kunnen en willen gaan doen, en ja hoor meteen geboekt. Tot 5 maart ben ik zoet met alle hostels, activiteiten en vervoer. Het kost me een rib uit me lijf, maar zeker allemaal (hopelijk) de moeite waard. Bijna alle activiteiten gaan we samen met z'n tweeën doen. Wat we allemaal gaan doen, laat ik nog wel weten, maar zeker erg gave dingen!!
Naast deze gave gingen moet ik eerlijk toegeven het langzaam ook wel lastig te gaan vinden na de twee weken die ik nu weg ben. Het koude kikkerland linkt ineens niet meer zo heel vervelend. Maar we zetten door en gaan er een gave tijd van maken, want ik ben tenslotten zo weer thuis!!

Toedeloe!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

Hallo allemaal. Vanaf 23 januari vertrek in naar Australië voor 3,5 maand, tot zover geplant is nu:) Wanneer ik in Australië ben wil ik jullie graag af en toe een up date geven hoe het daar is, wat ik allemaal uitspook en wil ik graag mijn meegemaakte verhalen met jullie delen. Dus als je het leuk vind volg mijn blog. Liefs, Marlies

Actief sinds 06 Jan. 2016
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 3577

Voorgaande reizen:

23 Januari 2016 - 02 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: