Start van de reis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marlies - WaarBenJij.nu Start van de reis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marlies - WaarBenJij.nu

Start van de reis

Blijf op de hoogte en volg Marlies

26 Januari 2016 | Thailand, Bangkok

Hoihoi,

De reis is gestart. Als alle eerst heel erg bedankt aan iedereen voor de leuke berichten!! Die steek ik zeker in m'n zak. We zijn vertrokken op Schiphol en vlogen om 22:00 Nederlandse tijd. De eerste stop was op Dubai, nog nooit in mijn leven zoon groot vliegveld gezien. Voor dat we überhaupt in de hal waren moesten we 15 minuten met de bus over het vliegveld heen. De volgende vlucht vertrok snel richting Bangkok voor een stop over van 24 uur. Momenteel zijn we in Bangkok en hebben we er al een leuke uitstap op zitten. Zijn naar 2 verschillende tempels geweest, een met een Boeddha beeld van 500kg massief goud en erna naar een liggende Boeddha van 45 meter lang, de grootste van allemaal. Voordat we een tempel in mochten moeten de schoenen uit en mochten we verder lopen op onze blote voeten. Maar voor dat we deze dag begonnen zijn we eerst even de stad in gegaan en hebben we het lokale eten geproefd. Ik ben er niet zoon held in maar de mannen in de groep wel, lekker hun eigen vis en octopus uitkiezen die ze dan even klaar maakten. En natuurlijk kregen we onze eigen privé tap aan tafel!
Straks vertrekken we weer richting het vliegveld om dan echt door te vliegen naar Sydney!!
Ow en een leuk weetje het is nu 7:00 uur in Nederland en wij hebben er al een dag op zitten!!
Oudoe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

Hallo allemaal. Vanaf 23 januari vertrek in naar Australië voor 3,5 maand, tot zover geplant is nu:) Wanneer ik in Australië ben wil ik jullie graag af en toe een up date geven hoe het daar is, wat ik allemaal uitspook en wil ik graag mijn meegemaakte verhalen met jullie delen. Dus als je het leuk vind volg mijn blog. Liefs, Marlies

Actief sinds 06 Jan. 2016
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 3573

Voorgaande reizen:

23 Januari 2016 - 02 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: